Na ontvangst van je aanvraag, sturen wij je een vragenformulier. Je kunt het ingevulde vragenformulier samen met een aantal foto’s en/of een plattegrond van jouw woning naar ons terugsturen. Nadat wij de informatie hebben ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact op. Het contact verloopt daarna als volgt:
Stap 1 + Oriëntatie advies
Tijdens dit gesprek maken we kennis met elkaar en vertellen we je meer over onze werkwijze en filosofie. We vragen naar je wensen, leefgewoonten, eisen en voorkeuren voor de desbetreffende ruimtes. We bekijken ter plekke jouw woning zodat we een goed beeld kunnen krijgen van de mogelijkheden van de ruimte(s). Ook geven we je mondeling advies over de basis aanpassingen dat nodig zijn in de woning. Na dit bezoek, ontvangt je eventueel een offerte van ons voor de volledige traject. Als de opdracht definitief is, gaan wij direct voor jou aan het werk.
Stap 2 + Voorstel indeling, style en kleur
Je ontvangt van ons een voorstel voor de indeling en “look and feel” van de in te richten ruimtes, inclusief een kleurkaart, een materialenplan en een niet technisch verlichtingsplan. We bespreken deze bij je thuis en maken eventuele aanpassingen aan de hand van jouw feedback. Na deze sessie sturen we je het aanschafadvies voor meubels en accessoires. We komen bij je thuis om het voorstel toe te lichten.
Stap 3 + Uw woning (her-)inrichten en styleren
We bezoeken je thuis, nadat je de afgesproken meubels hebt aangeschaft, om jouw woning/kamer te styleren, als je voor de extra styling optie hebt gekozen. We kunnen uiteraard ook de meubels en accessoires voor je bestellen of je voorzien van een boodschappenlijst.